Samyang 100mm ED UMC f/2.8 macro

Μετά τη δοκιμή του εξαιρετικού Samyang 135mm f/2 (για περισσότερα εδώ και εδώ), έχουμε έναν ακόμα ενδιαφέροντα φακό από την Samyang: τον 100mm f/2.8 macro.

Η Samyang τα "δίνει όλα" με τις τελευταίες κυκλοφορίες της, επιχειρώντας να καλύψει κάθε πιθανό εστιακό μήκος και απαίτηση χρηστών. Όπως και με όλους τους φακούς της εταιρείας, ο macro είναι η ίδια ακριβώς οπτική φόρμουλα, ανεξαρτήτως συστήματος, με μόνο την πίσω εστιακή απόσταση να διαφοροποιείται ανάλογα με το mount. Ο φακός δοκιμάστηκε σε micro four thirds και Fuji κάμερες, αλλά, να επαναλάβουμε, όλα τα αποτελέσματα είναι συγκρίσιμα σε οποιοδήποτε σύστημα (εκτός όπου αναφέρεται κάποια τεχνική διαφορά).

Samyang 135mm f/2 ED UMC (μέρος 2ο)

Συνεχίζοντας από την προηγούμενη δημοσίευση, εδώ είναι το δεύτερο μέρος του review του Samyang 135mm f/2, αυτή τη φορά με μια Fuji X κάμερα.

Ό,τι έχουμε ήδη πει και αφορά στην ποιότητα κατασκευής και την εμπειρία χρήσης, συνεχίζει να ισχύει, φυσικά. Και πάλι, θα συνιστούσα τη χρήση ενός battery grip (αλλά και ένα έξτρα μεγαλύτερο "dummy" grip θα έκανε την ίδια δουλειά), στην Fuji που θα επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε, για να διευκολυνθεί η χρήση, μιας και έχουμε να κάνουμε με έναν μεγαλούτσικο και σχετικά βαρύ φακό.

Samyang 135mm f/2 ED UMC (μέρος 1ο)

Η Samyang συνεχίζει να κυκλοφορεί καινούργια και ενδιαφέροντα μοντέλα φακών. Έχοντας πλέον, λίγο ως πολύ, ολοκληρώσει τη γκάμα της, από υπερ-ευρυγώνιους έως short τηλεφακούς, στις τελευταίες κυκλοφορίες τους περιλαμβάνονται ένας 100mm macro και ένας 135mm telephoto.

Panasonic G7 - μέρος δεύτερο, περισσότερες παρατηρήσεις, δείγματα και συμπεράσματα

Συνεχίζουμε το review της νέας Panasonic G7, με περισσότερες παρατηρήσεις πάνω στην εμπειρία χρήσης της και καταλήγουμε στα τελικά συμπεράσματα για την κάμερα.

Είχαμε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε την κάμερα, σε πολύωρη χρήση, και η βασική εντύπωση είναι η άνεση στη χρήση: ελάχιστο βάρος και όγκος, πολύ καλό grip.

Το σημείο G, Νο. 7 - γνωριμία με την νέα Panasonic G7

Η σειρά G της Panasonic, με την G1 το 2008, σηματοδότησε την απαρχή του συστήματος micro four thirds, δεδομένου ότι η συγκεκριμένη κάμερα ήταν η πρώτη του συστήματος που ανακοινώθηκε.

Πλήρης αποκάλυψη από μένα: ποτέ δεν χώνεψα εμφανισιακά και στυλιστικά τις G κάμερες. Πάντοτε μου φαινόταν ότι προσπαθούσαν περισσότερο απ'όσο χρειαζόταν να μοιάζουν με μικρές σύγχρονες DSLR. Μάλιστα την απέχθειά μου στο συγκεκριμένο στυλ την εξέθεσα σε προηγούμενο post . Η Panasonic έφτασε μέχρι και να προσπαθεί να καθιερώσει την ονομασία DSLM για το στυλ αυτό.

Sony FE 70-200mm f/4.0 G OSS, μέρος 2ο: φωτογράφηση event, αναλυτικά σχόλια και συμπεράσματα

Μετά την πρώτη γνωριμία με τον Sony FE 70-200mm f/4, ας συνεχίσουμε με μια πιο συγκεκριμένη ανάλυση στη χρήση και τα χαρακτηριστικά του.

Αυτή η κατηγορία φακών, είναι δημοφιλής σε μια ευρεία γκάμα φωτογράφων. Πρώτα απ'όλα, είναι ο αγαπημένος των φωτορεπόρτερ, δίνοντας τη δυνατότητα να καταγράφουν τη δράση σε λογικά κοντινές αποστάσεις, ενώ προσφέρουν και αρκετό zoom ώστε αν χρειαστεί να μείνει κάποιος με ασφάλεια μακριά από μπελάδες. Φωτογράφοι σπορ επίσης τους χρησιμοποιούν πολύ, ειδικά για σπορ εσωτερικού χώρου, και είναι πολύ κατάλληλοι για εκδηλώσεις όπως συναυλίες. Ακόμα και οι εκδόσεις στο f/2.8 σε αισθητήρα 35mm δεν μπορούν να προσφέρουν εξαιρετικά ρηχό βάθος πεδίου για πορτραίτα, οπότε δεν θα είναι η πρώτη επιλογή για φωτογράφους πορτραίτων. Ωστόσο, ειδικά στο στούντιο, αποτελούν δημοφιλή επιλογή, δεδομένου ότι παρέχουν πλήρη κάλυψη των εστιακών μηκών που χρησιμοποιούνται παραδοσιακά σε τέτοιες φωτογραφήσεις.

Sony FE 70-200mm f/4.0 G OSS στην a7, μέρος 1ο (πρώτες εντυπώσεις και δείγματα)

Είδαμε ήδη τι μπορεί να κάνει η πρώτη στην Ιστορία FF mirrorless κάμερα, με χρήση προσαρμοσμένων φακών, και πως, στην πραγματικότητα, είναι εξαιρετικά κατάλληλη για τέτοια χρήση. Όμως, η αξία ενός φωτογραφικού συστήματος κρίνεται κατά κύριο λόγο από τη συλλογή native φακών που διαθέτει.

Παρουσίαση και δοκιμή νέων προϊόντων Olympus

Την περασμένη Τετάρτη 27/05, η νέα αντιπροσωπία της Olympus στην Ελλάδα Zegetron A.E., οργάνωσε μια παρουσίαση και δοκιμή για τα νεώτερα προϊόντα της Olympus. Η διοργάνωση έλαβε χώρα σε ένα εξαιρετικό χώρο: το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου, στο κέντρο της Αθήνας. Ένα κτίριο εκπληκτικού σχεδιασμού όσο και με κορυφαίο φωτογραφικό ενδιαφέρον, ιδανικό για ένα τέτοιo event.

Sony a7 πρώτης γενιάς: αποτελεί ακόμα καλή επιλογή;

H Sony εγκαινίασε ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στην Ιστορία των mirrorless, ανακοινώνοντας το πρώτο -πρακτικά- σύστημα FF mirrorless με την a7 πρώτης γενιάς. Όμως αυτό ήταν σχεδόν ενάμιση χρόνο πριν και, από τότε, η γκάμα εμπλουτίστηκε με 3 ακόμα μοντέλα. Συμπεριλαμβανόμενης της δεύτερης γενιάς αυτής της κάμερας, με σταθεροποίηση στο σώμα και διάφορες άλλες βελτιώσεις. Έτσι η ερώτηση είναι, αποτελεί η a7 και σήμερα μια καλή επιλογή;

Showroom10 fashion event: 16+1 contemporary Greek designers

Την προηγούμενη Τετάρτη 22/4 το Showroom10 διοργάνωσε και παρουσίασε ένα θαυμάσιο fashion event, για τις 17 συλλογές που εκπροσωπεί την τρέχουσα σαιζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2015. Tο Showroom10 είναι το πρώτο showroom στην Ελλάδα που άνοιξε τις πόρτες του μόνο σε νέους, σύγχρονους και ταλαντούχους Έλληνες σχεδιαστές. Έχοντας δημιουργήσει ένα αξιόλογο δίκτυο καταστημάτων στην Ελλάδα και συνεργασίες με πολύ καλές boutique και concept stores η σταθερή προσπάθεια είναι αυτή της προώθησης της ελληνικής μόδας και στο εξωτερικό, κάτι που έχει αρχίσει ήδη να αποδίδει.

Olympus E-M5 mk2: Μερικές ακόμα παρατηρήσεις, ένα (πολύ...) High Resolution RAW δείγμα και επίλογος

Μετά από αρκετές ημέρες με τη συντροφιά της E-M5mk2, είναι καιρός εδώ να κλείσω από την πλευρά μου αυτή την αρχική αναφορά. Είναι σκόπιμο να γίνει συζήτηση για κάποια πράγματα που παρουσιάστηκαν ήδη, και αποτέλεσαν αντικείμενο σχολιασμού online και κατ'ιδίαν με φίλους και ενδιαφερόμενους. Όπως και μια σύντομη αναφορά σε μερικά ακόμα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά.

Olympus E-M5 Mk2: hands-on test και πρώτες εντυπώσεις

Πριν 3 χρόνια, η Olympus κατάφερε να ταράξει για τα καλά, και για πάντα, τα νερά στην αγορά των φωτογραφικών, παρουσιάζοντας την πρώτη E-M5. Αποτελεί κοινή παραδοχή πως η κάμερα εκείνη, έφερε τις mirrorless στο προσκήνιο, τόσο για τους σοβαρούς ερασιτέχνες όσο και για πολλές επαγγελματικές χρήσεις. Η E-M5 mk1 πρότεινε ένα συνδιασμό high-end χαρακτηριστικών, όπως το weather sealing, το υψηλό burst rate, τη δυνατότητα χρήσης grip και, βέβαια, την ποιότητα εικόνας που έπαιζε στα ίσα οποιαδήποτε APS-C DSLR της εποχής της (και ξεπερνούσε άνετα αρκετές). Σε συνάρτηση με την ολοένα αυξανόμενη ποικιλία φακών του συστήματος m4/3, η κάμερα κατάφερε σύντομα να γίνει ένα φωτογραφικό icon.